Viisi väitettä Google-haun optimoinnista

JOKAINEN tietää, mikä Google on. SUURIN OSA on oppinut hakemaan haluamansa Googlen avulla. MONI tietää, että Google on ilmainen ja että siellä voi olla maksettuja mainoksia. USEIMMAT tietää, että näkyvyyttään hakutuloksissa voi joillain konsteilla parantaa.

JOTKUT TIETÄÄ MITEN.

Viisi väitettä Googlesta, totta vai tarua?

  1. Jos haet Googlessa yritystä sen omalla nimellä, se tulee automaattisesti hakutuloksissa ensimmäisenä.TARUA. Googlen hakukone etsii aina käyttäjälleen parhaimman mahdollisen tuloksen. Mikäli Googlen mielestä hakemasi yrityksen sivusto on harhaanjohtava, suojaamaton, sisältää vanhoja tai virheellisiä linkkejä tai muuten vaan toimii huonosti, Google ei sijoita sitä hakutuloksien kärkeen.
  2. Googlen hakutuloksien optimointi on nopea homma, jos sen osaa. TARUA.” Googlen hakutuloksien optimointi on AINA pitkäjänteistä työtä, josta jotkut tulokset voivat näkyä vasta kuukausien päästä. Paljon asioita voi ottaa huomioon jo kotisivun tekovaiheessa ja silloin työn osittainen tulos voi näkyä nopeasti. Jos joku lupaa nopeita tuloksia, olet luultavasti maksamassa suurista lupauksista.
  3. “Hakutuloksiin vaikuttavat Google My Business – sivulle kirjoittamat avainsanat.” TOTTA. On tärkeää valita yrityksellesi sopivat avainsanat. Sopivat avainsanat kuvaavat yrityksesi palveluja tarpeeksi tarkasti, jotta yrityksesi erottuu muista kilpailijoistasi. Sopivat avainsanat yhdistyvät usein alasi tai palvelusi hauissa käytettyihin sanoihin.
  4. Huolellisesti täytetty Google My Business – sivun täyttö parantaa yrityksesi näkyvyyttä Googlen hakutuloksissa.” TOTTA. Kannattaa käyttää aikaa yrityksesi markkinointiin Google My Businessin kautta. Lisää kaikki yrityksesi yhteystiedot ja aukioloajat sivulle. Kuvat ja tarjoukset. Tämä on kaikki vielä täysin ilmaista.
  5. Google hakukoneen optimointi on helppoa ja yksinkertaista.” TARUA. Hakukoneen optimointi on ammattilaisen työtä. Voit itse vaikuttaa muutamilla helpolla tavalla yrityksesi näkyvyyteen, mutta syvällinen Google – osaaminen on vuosien opiskelua, muutosten tarkaa seuraamista ja taitojen jatkuvaa ylläpitoa. Mikäli alallasi on kova kilpailu, kannattaa sijoittaa markkinointivaroja juuri tähän. Google – ammattilailaiselta voit myös pyytää apua sopivan maksullisen markkinointipaketin kanssa.

Älä hätäile, APUA on saatavilla!

Mikäli sinusta tuntuu että haluat keskittyä yrityksesi käytännön asioiden hoitamiseen: pyydä ehdottomasti ammattilaiselta apua! Ota yhteyttä, niin hoidetaan tilanne kuntoon!



Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *